Veel gestelde vragen (FAQ)

Hieronder vind u een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u altijd contact met ons opnemen middels ons contactformulier.

Er is een kantine in ons gebouw. Onze medewerkers kunnen gewoon in de kantine fruit kopen. Waarom zou ik zorgen voor fruit op mijn kantoor?
Wij hebben ervaren dat er niet regelmatig fruit gegeten wordt door het personeel, tenzij het binnen handbereik is, dus op de werkplek. De meeste mensen die naar de kantine gaan hebben eerder de neiging om een saucijzenbroodje te kopen dan een stuk fruit. Het doel van een fruitinitiatief op de werkplek is om ervoor te zorgen dat uw personeel met regelmaat fruit eet. Doet men dit niet, dan gaan de voordelen voor de gezondheid verloren.

Hoe vers is het fruit?
Ons fruit is altijd vers,  aangezien het rechtstreeks van de telers komt. U kunt dus altijd op vers fruit rekenen. Daarnaast zorgen onze deskundige medewerkers voor een handmatige controle van het fijnste fruit. De rijpheid, versheid en smaak blijft zo gewaarborgd.

Kan ik ook fruit op verschillende locaties geleverd krijgen?
Uiteraard, dat is geen enkel probleem. De vaste chauffeur verzorgt de leveringen op de locaties die u aangeeft. Ook als de ene locatie wat meer of vaker fruit geleverd moet hebben dan de andere locatie, kunnen wij dit voor u regelen.

Krijg ik automatisch elke week fruit geleverd?
Ja, wij werken met een weekabonnement. Zo heeft u elke week vers fruit op de werkvloer.
Tijdens vakanties of bij een lage bezetting kunt u ten alle tijde uw abonnement tijdelijk wijzigen. In overleg is alles mogelijk.

Is het mogelijk om onze bestelling te splitsen naar verschillende afdelingen/filialen?
Ja natuurlijk kan dat! Uw bestelling kan worden verdeeld over al uw verdiepingen, filialen of kantoren.

Waarom FirmaFruit als leverancier?
“Fruit op het werk” leverancier ben je niet zomaar. Je moet als leverancier gevoel hebben met de markt en altijd het beste voor de klant weten te selecteren.
Als “Fruit op het werk” leverancier weten wij dat iedere klant de hoogste eisen stelt aan hetgeen hij geleverd krijgt. Met dit uitgangspunt zullen wij als fruit leverancier onze klanten altijd voorzien van het beste handgeselecteerde fruit.

Wat gebeurt er als het fruit niet naar wens is?
Mocht er ondanks onze goede zorgen toch een stuk fruit tussen zitten dat beschadigd is of anderszins niet naar wens, dan vervangen wij dit fruit kosteloos voor u.

Zit ik vast aan een contract?
Nee, u kunt te allen tijde de levering van `Fruit op het werk` stopzetten. Om logistieke redenen hanteren wij wel een opzegtermijn van 4 weken.

Hoe kan ik betalen?
U betaalt bij ons altijd achteraf op rekening. Per maand krijgt u een BTW-factuur van ons voor uw `Fruit op het werk`.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk stop zetten tijdens de vakantie?
Natuurlijk kunt u tijdelijk uw abonnement stop zetten tijdens de zomervakantie of bij minder bezetting op kantoor. Indien u dit uiterlijk twee weken van te voren bij ons aangeeft, dan zullen wij hiermee rekening houden. Op de afgesproken datum zullen wij uw fruitabonnement weer door laten lopen.

Ook is het mogelijk om uw abonnement in de vakantie aan te passen door bijvoorbeeld tijdelijk een kleinere box te ontvangen. Wij kunnen ook tijdens de vakantie uw fruitbox op een ander adres afleveren
in de provincies Drenthe, Groningen en Overijssel.

Hoe bewaar ik het fruit het langst?
Fruit hoort op een fruitschaal en smaakt het beste op kamertemperatuur. Het is echter verstandig om uw fruit afgepast op de fruitschaal te presenteren. Het overige fruit bewaart u het beste in de koelkast. Gekoeld is het fruit tot wel twee weken houdbaar. Bananen en tomaatjes bewaard u niet in de koelkast. Deze kunt u gewoon op kamertemperatuur bewaren.

Deel via:

Introductie actie

 
Bekijk de actie
---------------------------------------------------